Cum impaci sportul si vacanta la mare ?

Atunci cand pleci in concediu, nu prea iti mai sta mintea la sport, la diete si la efort fizic. Tot ce iti doresti este sa lenevesti toata ziua pe un sezlong si sa te lasi alintata de briza marii. Este foarte bine, insa gandeste-te daca merita sa te intorci din vacanta cu cateva kilograme in plus, pe care mai apoi sa te chinui sa le dai jos. Sau daca merita sa nu mai vrei sa faci poze in costum de baie in ultimele zile. Concediul este un prilej de odihna insa, daca efectiv zaci la soare toata ziua, s-ar putea sa te intorci mai obosita decat ai plecat.

In continuare, vom trata cateva metode prin care poti arde calorii la mare, te poti incarca cu energie si poti sa iti ajuti corpul sa arate din ce in ce mai bine. In primul rand, cea mai simpla metoda este mersul pe nisip. Este placut pentru picioare si te ajuta sa arzi calorii. Dupa mers, incearca alergarea. Alergarea pe nisip este destul de dificila, pentru ca nu vorbim despre o suprafata tare, stabila, rigida, ci de una pe care trebuie sa depui ceva efort pentru a te mentine in echilibru. De aceea, alergarea pe nisip te ajuta sa arzi cu pana la 30% mai multe calorii decat alergarea pe o suprafata dura.

Alege sa te bronzezi si altfel decat lenevind pe sezlong. Ia-ti gasca de prieteni si incingeti un meci  de volei. Nu doar ca vei obtine un bronz frumos, dar vei arde si cam 500 calorii intr-o ora, ceea ce este extraordinat de bine. Unde mai pui distractia si rasul care va fi intre voi. Nu uita de crema cu SPF mare, pentru a proteja pielea de razele nocive ale soarelui si pentru a obtine un bronz de durata.

Simplul mers prin apa te ajuta sa arzi cateva sute de calorii, pentru ca esti nevoita sa depui mai mult efort, pentru a impinge presiunea apei. Intra in apa pana la brau si mergi cat poti de mult. Prin aceasta metoda, nu doar ca vei tonifica musculatura picioarelor, dar vei elimina apa in exces din organism si toxinele, iar acest lucru va duce la imbunatatirea aspectului pielii tale si la diminuarea cojii de portocala de care ne temem atat de tare.

Daca stii sa inoti, nu lasa sa treaca nicio zi fara sa faci cateva ture pana in larg. Inotul ajuta la tonifierea intregului organism si antreneaza toti muschii, asa ca fii sigura ca trupul tau iti va fi recunoscator si te va rasplati aratand din ce in ce mai bine. Nu te feri sa incerci diverse sporturi in apa, sau sa iti iei iubitul si sa faceti o plimbare cu hidrobicicleta, la care sa pedalezi temeinic si sa nu tragi chiulul. O ora de plimbare cu hidrobicicleta te ajuta sa topesti peste 350 calorii.

Seara, alege sa faci plimbari lungi prin statiune sau pe faleza. Incalta-te comod, renunta la tocuri si alte artificii si mergi pe jos cat mai mult. Nu doar ca vei avea parte de peisaje foarte frumoase, care te vor face sa mergi de placere si sa nu simti cand trece timpul, dar te vei ajuta si sa ai un somn foarte odihnitor si sanatos dupa aceea. Plimbarile seara ajuta creierul sa se oxigeneze, corpul sa arda calorii si psihicul sa se relaxeze si sa se puna intr-o stare de buna dispozitie.

Acestea fiind spuse, data viitoare cand mergi la mare, cauta sa te bucuri din plin de aceasta experienta, facand si sporturi pe care, in alta parte, nu ai avea cum sa le faci. Cu siguranta, nu vei obtine decat avantaje.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.