fbpx

Cum să îţi schimbi uşor regimul alimentar?

Cum să îţi schimbi uşor regimul alimentar?

Cum să îţi schimbi uşor regimul alimentar?Nutriţia şi dieta sănătoasă ţin aproape în fiecare zi un loc important în gândurile noastre. Mereu ne dorim să arătăm mai bine, să mâncăm mai sănătos, să fim mai suple şi să ne preocupăm mai mult de viaţa noastră. Totuşi, cu toată astea, ne trezim adesea în faţa unor alegeri dificile de alimentaţie, sărim peste sport şi uităm să bem destulă apă. Este adevărat că este destul de greu de urmat un stil de viaţă sănătos, însă, cu puţină disciplină şi organizare, totul va fi minunat. În plus, pentru sănătatea, pentru frumuseţea şi pentru starea ta de bine, orice lucru şi orice sacrificiu este bine meritat. Pentru că de multe ori ţi-ai propus să faci schimbări în stilul tău de viaţă, dar nu ai reuşit, noi îţi propunem câţiva paşi simpli, uşor de urmat şi nu foarte restrictivi. De cele mai multe ori, atunci când nu reuşim să ne ducem planurile alimentare la bun sfârşit este pentru că încercăm deodată să ne abţinem de la prea multe alimente, iar corpul nostru nu este obişnuit cu astfel de schimbări bruşte.

Paşii mici ai schimbării:

Dacă începi o schimbare cu paşi mici, uşor de urmat, este mult mai uşor să ajungi la rezultatele pe care le doreşti.

Cel mai important pas este hidratarea corectă. De aici porneşte toată schimbarea ce va avea loc în stilul tău de viaţă. Bea cel puţin doi litri de apă pe zi, distribuiţi pe întreg parcursul zilei. Poate îţi pare mult, însă dacă îţi calculezi împărţirea celor opt pahare cu apă de-a lungul unei zile, vei vedea că nu este chiar atât de dificil. O hidratare corectă asigură o piele luminoasă, un păr sănătos, un sistem digestiv care să funcţioneze bine şi un metabolism care să te ajute. De asemenea, dacă te lupţi cu câteva kilograme în plus, apa este principalul tău aliat.

Nu scoate complet ciocolata din dieta ta ci, dimpotrivă, consumă chiar mai multă decât de obicei. Însă, alege doar ciocolată neagră, cu un conţinut mare de cacao, pentru că acest sortiment este foarte bogat în antioxidanţi şi te va ajuta să pari mereu tânără. Antioxidanţii din ciocolată sunt un aliat al femeilor cu probleme cauzate de vârstă.

Consumă în fiecare seară un pahar de vin roşu, sănătos. Pe lângă faptul că este o plăcere, vinul roşu are un efect foarte benefic asupra sănătăţii inimii tale şi s-a demonstrat că este un ajutor în ceea ce priveşte silueta, pentru că împiedică acumularea de kilograme în plus. Boli psihice precum demenţa sau Alzheimer sunt şi ele combătute dacă vom consuma zilnic câte un pahar de vin roşu.

Ieşi din rutina ta zilnică de gătit şi învaţă mereu să faci feluri noi de mâncare. Faptul că faci câteva reţete pe care le tot repeţi ar putea să te împingă către restaurante, în care fie consumi ceva nesănătos, fie cheltui foarte mulţi bani. Gătitul acasă are foarte multe beneficii, iar internetul este plin de reţete savuroase, gata să fie încercate.

Orientează-te către bucătării exotice şi încearcă să găteşti ceva cu totul şi cu totul deosebit. Alege câteva ingrediente care îţi plac şi vezi ce reţete poţi face cu ele. Poate vei reuşi o supă asiatică minunată sau un fel de mâncare indian, foarte sănătos şi foarte uşor de făcut. De asemenea, gătitul acasă te poate ajuta să petreci mai mult timp cu partenerul tău, dacă faceţi asta împreună, sau te poate apropia de prietenii tăi dacă organizaţi o seară de gătit chiar la tine acasă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.