Motivează-te acum să mergi la sală!

mers la sală

mers la sală

Știi deja cât de important este sportul și câte beneficii are acesta asupra fizicului și mai ales, a psihicului tău. Ai încercat de câteva ori, ți-ai făcut abonament lunar la sală însă, mai repede decât te-ai fi așteptat, venea sfârșitul lunii și tu îți dădeai seama că nu ai călcat pe la sală decât de 2-3 ori. Da, ești foarte obosit, muncești mult și mereu apare câte ceva de făcut însă, dacă te uiți în portofel și apoi la felul în care arăți, îți dai seama că ai rămas și cu banii dați și fără niciun rezultat asupra corpului și cu o groază de frustrări. Odată pentru totdeauna trebuie să găsești o metodă eficientă de a te motiva și de a face sport, așa cum îți dorești de atâta timp.

În primul rând, să știi că alimentația joacă un rol foarte important pentru mersul la sală. Aparent fără o legătură prea mare, o alimentație eficientă te va ajuta să te simți energizată și în stare să parcurgi un antrenament, în timp ce una greșită te va face să simți că abia te poți da jos din pat. Ia un mic dejun copios, plin de proteine, cu legume și fructe crude și chiar și carbohidrați. Nu mai este un secret că micul dejun este principala masă a zilei, așa că asigură-te că mănânci bine și că vei avea energie pe parcursul zilei. Masa de pranz încearcă să o faci ceva mai ușoară, dacă mănânci foarte mult la prânz s-ar putea ca energia ta să scadă brusc și chiar să ai stări de somnolență. Poartă mereu la tine în geantă sau în mașină echipamentul de sală și mergi la sală direct de la birou. Dacă apuci să mai treci pe acasă, s-ar putea ca patul să aibă o chemare mult mai puternică și vei bifa încă o zi în care nu ai reușit să ajungi la sală.

Dacă jobul îți permite, cea mai eficientă metodă de a face sport este dimineața. De ce? Pentru ca îți pui ceasul să sune cu o oră mai repede, te îmbraci și ieși pe ușă și până te dezmeticești, deja ești în drum spre sală. Însă, cum multe persoane lucrează de la prima oră, sala rămâne ca o activitate de făcut mai pe seară. Tot mai pe seară apare și oboseala și de aceea ajungem de multe ori în situația de a zice pas antrenamentului.

Totul pornește de la creier, așa că încearcă să te lauzi de fiecare dată când mergi la sală. Scoate în evidență starea psihică foarte bună  pe care o ai după antrenament, energia, faptul că te simți mai ușor și faptul că ești satisfăcut pentru că ai făcut ceva ce ți-ai propus. De la aceste stări pornește de fiecare dată când vocea ta interioară va încerca să te convingă că nu e musai să mai mergi la sală și în seara aceasta.

Încearcă să fii realist și să nu îți propui scopuri imposibil de realizat. Dacă ești o persoană foarte sedentară și vrei să iei sportul de la zero, nu îți propune să mergi la sală în fiecare zi și nici să faci antrenamente foarte dificile. Faptul că vei eșua te va demotiva și vei termina prin a nu mai face nimic. Începe treptat și fă un abonament cu un număr fix de ședințe pentru început. Inscrie-te la grupe pentru începători sau fă antrenamente ușoare. Apoi, pe măsură ce vei progresa, poți ajunge să faci sală chiar în fiecare zi și antrenamente din ce în ce mai dificile.

O altă metodă eficientă este să mergi cu cineva. Ia un prieten cu tine și astfel vă veți motiva reciproc. Dacă ai un prieten care deja face sală și îl știi destul de responsabil, mergi cu el și măcar pentru început te va trage după el și te va molipsi cu motivația lui.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.